UN INTERVIU CU GHIS.....

Criza interioară apare din rezistență, rebeliune, resentimente, judecată – ego-ul trece printr-o criză, nu eu, nu sufletul meu. Dar ne identificăm cu ego-ul. 
Nu, nu este necesară o criză interioară, ea este a ego-ului. Ego-ul nu vrea să moară. El mi-a condus viața dintotdeauna și vrea să continue să o facă. Și când îi spui: Tu nu ai să-mi mai conduci viața de acum înainte. Sufletul meu o va face. El nu e fericit și are o criză. 
Ego-ul este în criză, nu sufletul meu. Amintește-ți! Tu nu ești ego-ul, ești sufletul! Nu eu sunt în criză. 
Ego-ul este!
Este o criză a identității. Cine sunt eu? Ego-ul sau sufletul? Despre asta e vorba. Când înțelegem că suntem divini, conflictul se încheie. Spune-i ego-ului: Mulțumesc. Ai făcut o treabă bună până acum. Dar de acum înainte nu mai am nevoie de tine.  Continuarea la http://www.yogamagazin.ro/articol/876/un-interviu-cu-ghis.html

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DR.Dumitru Constantin Dulcan - CEEA CE NI SE ÎNTÂMPLĂ E OGLINDA A CEEA CE SIMȚIM ȘI GÂNDIM!

TREZEȘTE VINDECĂTORUL DIN TINE!.....

IARTĂ,IARTĂ-I PE TOȚI CEI CARE ȚI-AU GREȘIT VOIT ȘI PE CEI CARE TE-AU RĂNIT FĂRĂ SĂ ȘTIE! IARTĂ-I PE TOȚI ȘI SĂ NU-ȚI FIE NICI ȚIE RUȘINE SĂ CERI IERTARE!.....